hotell skriver

sitter ner på hotellet nu och har precis käkat frukost.
nu kommer pappa snart och hämtar mig och mamma så bär det av till crossbanan sen, pallade inte gå upp vid 5 så fick en lite länge sovmogon så här på helgen iaf! (;

men en lååååång dag har man framför sig oh tror väll på att det även kommer att bli kul.
det är runt MILJJJJJJJONER som har anmält sig till tävlingen så hoppas det går bra för bror min , men det tror jag att! ;)


igår så kom vi till hotell rummet runt 6 och åkte vid halv 2. det var segt som f a n. direkt jag kom dit så sprang jag till realax avdelningen och där såg jag ett gym och jaukotzzin ( stava? ) UTANFÖR på taket. det funkade dock inte men mej gjorde det ingenting för jag tog en timme på gymmet ist.
-sen drog vi ut till en resturang där det va enormt överdrivet dyrt altså, dom tog till och med betalt för att vi skulle hänga upp jackorna! herregud. men jaja .. jag åt en plankstek för första gången och det va ju inte det bästa jag ätit med det fick väll gå :$

lägger in imorgon lite mera bildet och sånt. nu bara snabb skrev jag och det blev an massa slarvig text bara.
hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0