SiDECUT?!

SIDECUT?!

Hejhå jag vill göra det idag och måste veta, ska jag göra sidecut?! Eller ha håret som jag har.
Alla måste säga vad dom tycker, jag litar inte på mej själv ehe,

för dom som inte vet vad det är så är det att man rakar man en liten bit av högersidan av håret, men inte helt utan det är fortfarande kvar hår men man rakar .. hahah, bra förklaring, jo det va det ;)
dock är det grymt mycket finare med längre hår, men direkt kort hår har jag ju inte.. men jag kommer nog ångra mig, men det possitiva är ju att det växer ju ut riktigt fort eftersom att det är "nytt" hår, runt 6-7 cm på en månad så ja ;d

har tänkt på det länge men aldrig riktigt vågat gjort det :$

säg gärna vad ni tycker :)


Kommentarer
Postat av: Hanna Eriksson

jag tror nog att du skulle passa riktigt bra i en sån frisyr isabell :D men du har ju så fint hår, synd att klippa bort dä.. (a) men som du säger, så växer det ju ut igen! :) Och det är ju alltid kul att prova lite nya frisyrer oxå(; (y'<3

2010-10-08 @ 19:22:40
Postat av: watilda

do it :)

2010-10-09 @ 11:39:22
URL: http://tldz.blogg.se/
Postat av: -

Du kommer säkret passa sjukt bra i det! Go for it! :)

2010-10-09 @ 13:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0