TORSDAGGGGGG

en torsdag som va en av dom bästa på länge faktiskt! har endast varit ett humör som varit på topp, fast övertrött va ju en sak som jag var nog mest för har varit mest FLAMMS av mig idag i skolan, folk har nog fått skavsår i örona som vanligt när jag är i gång. HAHA! men kul har det varit så ett stort plus på det!

har varit med josefin hela dagen och det är alltid lika skoj ;)
har varit på handbollsträning som inte va det bästa.. ska vara målvakt har tränaren bestämmt -.- ÅHHH kommer inte klara det.. men aja, säger dom att jag nu ska stå så får dom stå för hur många bollar det kommer in också!



josefin utan dig så vore livet värdelöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0