UTVECKLIGSSAMTAL

idag har jag haft utveckligsamtal, som det ser ut nu så va det endast possitivt för förra året fick :
1. inget gjort på lektionerna
2. bara pratade bort allt
3. satt och gjorde annat
4. gick runt och kolla vad som hände ( nyfiken , men är jag fortfarande )
5. inga bra resultat

men nu :

1. får mera gjort på lektionerna.
2. pratar gör jag ju, men inte så det inte blir ngt gjort
3. är mer fokuserad
4. sitter och gör det jag ska?
5. bättre resultat.
har iallafall G i allt förutom bild och Gymnastik, där jag har VG ;)

förra årets mål va att helt enkelt bara vara med på lektionerna och ha FOKUS på skolan!
och som mål i 8:an sätte läraren ut att jag ska VG i typ allt, och hur ska jag kunna det då? :O
jo får väll helt enkelt lägga ner mig som fan.. men får man inte ha fritid?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0