AAAAAAAAAAAJ!

okej det gick ju inte så som jag väntat mig direkt hos kirupraktorn ( stava? ), dom drog rätt hela kroppen på mig , från topp till ! jag trodde jag skulle dö!! helt ärligt asså, först så skulle han dra rätt alla kotor i ryggen på mig ,  fy fan ont :o  ah sen nacken då, altså jag kan inte ens förklara :O sen drog han även in jävla nålar i mig :O  i nacken och ryggen. en känsla jag inte vill känna igen! men tyvärr så måste jag, ska dit igen om 3 veckor.. suck.. dock är jag lite illamående! :/ och imorgon så kommer jag inte kunna gå så klaga inte på mig ;D
sedan gick vi och käkade som jag inte hade något emot, guuuuud har aldrig varit så hungrig tror ja ;)


 då kan det se ut så här.. hhahahhaah!
någon potatisgratäng och rostbiff om ngn undrar ;) haha!

va inne på biltema och köpte lite roliga saker, köpte soraound (stava?) ljud till tv, RIKTIGT BRA VILL JAG LOVA :O

sen har kläderna kommit från h&m :)

nu blir det tv och sedan sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0