åkej

va hemma och skulle lägga mig framför tv'n och sova så ringer josefin och frågar om vi kan va.. jag kunde inte säga nej till det så gick till henne och det regnade så inn boombens mycket så ser ut som en slickad... hm,, hahha! ah men så gick vi ner på sunne och blev kär i vinterjackan ännu en gång och sen så kilade hon till sin farfar och ska äta mat så nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att pappa ska hämta mig,
ikväll blir det enbart film och IDOL! taggar för imorn, hoppas att jag orkar med matchen!

nu ska jag ta en fika eller ngt sen kanske iväg och köpa jackan. YES!

sista inlägget för idag, har lagt upp alldeles för mycket skit tycker jag ;)



puss oh kram och nyp i skärten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0