chill

en lugn hemma dag, skönT!  skulle egentligen spendera dagen i arvika på cross mästerskap, marcus håller på att tävlar nu, men det är för kasst väder så mamma och jag blev hemma och chillade ist, mycket bättre ! :)
dagens shopping: par skinnbyxor och assesoarer, ska på dop imorgon så va tvungen att ha något nytt kände jag :) mamma fick sig en stickat cardigan och ett linne och byxor och till marcus kikade vi in på mug och där fann vi en t-shirt och skärp till sina LILA chip monday , haha! och så är det beställt så jag får ett par " boots stövlar " kan man väll kalla det ?!  och ännu ett par skinnbyxor men det är inte helt skinn ;) och ringar.. kommer kanske på onsdag om jag har tur..


dom stövlarna..


kvällen består av färjestads match och go mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0