CROSSTÄVLING :o

för första gången har ISABELL NILSSON kört en crosstävling, och inte en cross tävling utan ENDURO :o som jag aldrig åkt i hela mitt liv förut.. det var gryyyyymt svårt, för det va enbart gegga och lera! har aldrig gjort något så svårt i hela mitt liv ;p  men det va inte så farligt som jag trodde men det gick ju inte "bra" eller det gick kanske bra för att vara första gången i mitt liv men hade förväntat mig lite bättre iallafall, men kom på en ANDRA PLATS och kunde inte blitt bättre ;) men nu har jag ett problem, har stukat handleden så kan inte böja den åt sidan eller bakåt, får se hur det blir med det framöver, men hoppas på det bästa!




bilder lägger jag in mer imorgon när jag fått dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0