duktig isabell här ja..

vaknade med josefin oh dä va sköööönt.. såg inte riktigt på vampyrer suger igår för somnnade rätt snabbt till den men först josefin faktiskt, och bara för att hon sömn så blev jag uttråkad och ögonen slocknade snabbt! vi gick upp och fick i oss frukost sen blev det att jag gjorde slingor i josefins hår :) såg inte riktigt hur det blev för det va ju blött osv, men blev säkert bra :)  så under tiden färgen satt i dåg vi klart på filmen som vi somnade till igår.. den va sjuk.. SJUKT DÅLIG, trodde mer om den filmen vill jag lova, men det va ändå inte dålig men några skratt fick man att till!  sen drog josefin hem och jag skulle egentligen klippt gräset men mamma fick göra det och jag valde att tvätta bilen ist, så jag har varit duktigt idag ('a



NY SPELLISTA PÅ SPOTIFY..
SEPTEMBA

bättre musik finner du inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0