JOSEFIN ♥

josefin neij östlund

vi har varit kompisar ändå från första ögonkastet vi sågs, glömmer aldrig när jag skulle börja förskolan och jag gick med min erica på skolgården, jag fick syn på dig och gick fram till dig och vi började typ att "leka", det ögonblicket man aldrig glömmer! ändå sen dess har vi varit som plåster på varandra, du har varit min sol på en regnig dag! alltid när vi är tillsammans så känns det som tiden stannar, minnena vi gått igenom kommer alltid stanna kvar du vet josefin!att du är den bästa som jag har, en hjälpande hand har du alltid så lova mig att det är du och jag föralltid, jag försöker mitt bästa för att få det fungera så hjälp mig det är alltid bättre med flera, förlåt, mig om jag sviker dej ibland men jag älskar dej så håll hårt i min hand, du kanske tror jag överdriver när jag säger sådär men jag lovar dej jag svär jag kommer alltid finnas där, du och jag föralltid det är så det ska va jag ska hålla om dig och aldrig släppa mitt tag, jag kommer stå vid din sida natt och dag, jag ska kommer gå över glas för att få hålla om ditt tag, jag ska kämpa för dej , jag ska göra allt du vill, jag ska få dig att säga
att jag e bara din
5000 minnen och mera ska det blir, det ska alltid vara vi alla stunder vi badat med varann, minnen när vi sjöng med varandra, du och jag vi har gjort mer än alla andra. så släpp mig inte nu vi kan fortsätta att vandra, alla saker som vi gjort för mycket för att prata ut , det kommer ta hela dan, det kommer aldrig få ett slut, vi två det bästa som har hänt, jag älskar dej du är den bästa som jag känt, bråkat har vi gjort väldigt mkt, jag pallar inte trycket jag vill att det ska vara vi, jag hoppas det förblir så jag fortsätter att hoppas, dag efter dag jag fortsätter att hoppas på att det är
du och jag , du och jag



älskar dig

Kommentarer
Postat av: josefinneijöstlund

du är bäst, jag älskar dig mest av allt!

du är mitt allt, du är den bästa som finns.

föralltid vi! ALLTID,

glöm inte bort att du betyder ALLT för mig, ALLT!

jag älskar dig isabellnilsson. ♥

pussN

2010-09-19 @ 00:17:27
Postat av: annerlie

man blir ju nästan tårögd....ja var rädda om vänskapen den är värdefull!

2011-09-11 @ 17:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0