looooongday

började redan klockan 7 med full fart i min trötta och slöa kropp. Skulle ju som sagt va på crosstävling här i sunne! Det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig, blev att jag tog kort bara lite smått så där, inte något riktigt seriöst direkt :) men va där kl 8 och kom hem kl´5 så det v aen riktig seg dag :o  ah men brooochan hade väldig otr idag asså, första heatet så rammlade han i starten så han låg sist med efter 2 varv låg han 4a så riktigt bra gjort! :D och sen andra heatet så fastnade han i startgrinden, TJUVSTART.. nej men det va kopplingshandaget som va kass så det drog eller vad man ska säga så han satt fast men han kom loss och fick en 2 dje plats. han blev totalt 3a. orkar inte skriva ngt mer idag så nu blir det kvällen så kan ni faktiskt få se bildoor ;)








godnatttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0