ι'м ѕυρєяman? NOT!

dagen börjar bra med en försovning! HÄRLIGT! är slö som självaste fisen själv under aalla lektioner behöver sova ut! sommnar inte sent , men när jag väl sover så vaknar jag 24/7, antingen av en katt som biter mig i tårna eller hemska drömmar, inte läskiga men det tar jag inte upp här får guuuuuuuuud vilka drömmar jag haft ;)

imorn blir det enbart PLUGGA med josefin, får se om vi får en riktigt stor belöning med bio " bröderna karlsson" .. jag har laddat hem den, man vill inte se på den för ska se den på bio JAO! :D

nu ska jag börja läsa på en bok som har så här liten text :     .. ah just det n u tänker ni: det finns ju ingen text? svar :  mja men den är så liten så ni ser den fan inte!  och så är det 198 sidor iboken, lyckas isabell läsa ur den boken får han en riktigt klapp på kinden från självaste mig själv.

men ni bli chockade med vårat "läx shema för den här veckan och den kommande veckan,

imorn onsdag  engelska glosor
torsdag  no prov , tyska läxa

nästa vecka
onsdag hemkunskaps prov
torsdag so prov
fredag läsa ur en bok sedan betyggsätts med ännu en läxa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0