ι'м ѕυρєяman

ye , i'm superWOMEN rättare sagt ;)

PISS VÄDER :o typ åska på gång vad det ser ut som, om inte annat ett piss vädeer med regn. det vi ogilla! imorgon så har jag ngt att se fram emot, först upp tidigt och dra till arvika på värmlansdmästerskap , marcus ska vara med och tävla så bäst att kika.. sen efter det så drar vi upp till skåre där jag ska spela handbollsmatch! FÖRSTA MATCHEN! och vi är inte ens till ett byte så blir att spela heeela tiden, jag som är sjuk också :o men vad gör man inte för laget? om jag drar mig ur här nu så blir det ingen match tråkigt nog, alla har dragit sig ur UTAN ANLEDNING! -.-   sneeeeeelt.   men det har jag för mig imorgon om någon ville veta ;)

nu ska jag laga mat till mig och två skitonger,


chingchongCHINES :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0