rompa.. -.-

TJENA! ah nej men nu har jag kommit hem från sunne och jag har inte sovit ett piss inatt! ;o sov i typ någon timme, vaknade och såg att klockan va alldeledför mycket.. gick ju med morronfriller till skolan :O  GRYMT PINSAMT! men whatever..!   ah nu har pappa varit och köpt en bil :D  typ ska nog ha den och åka runt i ('y kankse isbil? hm..  :) så var bara tvungen att prov köra den och guud vad skön .. GRRR! ;) 
nu ska jag fixa till hemsidan till SunneMx, va ju på kurs igår så nu kan jag allt xd haha!   ah sen blir det tyska läxa, suck och ännu ett till suck.. 


CHAO

lägger in ett inlägg sen med bilder på mig och jossefin och sen på mig och natalie om jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0