sedär ja

nu va den här dagen avklarad och blev enormt lyckad! va på torsbymarten och det va två söta tjejer vid namn josefin och julia som jag geck med, öjöjöj :) vi shoppade inte så mycket, haha , vem fan köper ngt på skit marten? aja btw så köpte jag iallfall en töjning för min tappade jag naturligtvis! -.- så fick kosta på mig en ny men även en dubbelt så stor :O 6mm.. det fick bli det för dom hade inga andra i vit, då hade dom bara genomskinliga gula som va fula. så fick trycka i den och nu har jag ont! ( kom och blås )   
kom hem till en mysig middag med familjen till idol och nu blir det chill med candy :)



DEN BILDEN BJUDER JAG GRYYYYYMT PÅ!
jag oh johanna är ju cooooooooooola?!

emm.. typ julia josefin caroline johanna jag och hanna ;D



josefin är coolast oh min, <3


U MADE MY DAY  ...     julia och josefin!

Kommentarer
Postat av: johan ekluuuuuund

hahha efter jag hde ålt den spydde jag :D

2010-09-11 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0