en vanlig dag med josefin!


synd att det inte syns på bilden att hon är genomblöt från topp till tå!

vi stod på vägen och skulle gena in till skogen över ett dike.
.
Isabell: ey josefin vi går över här då? så vi slipper bli blöta av alla gegga där borta!?
Josefin: ah visst.
.
* jag börjar närma mig kanten av diket och josefin hon står snart och trampar på ett tunt snö"täcke" *
.
Isabell: men josefin vad fan håller du på med? då får ju hoppa över annars brakar du ju i!
Josefin: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ, buhuhuh (gråter/skrattar)
Isabell: bäst att du lyssnar på mig nästa gång!
Josefin: :'''''''(
ISabell: ahahahaahahahhahahhahaha, är det kallt?
Josefin: ja, nu går vi hem :'(
.
det var sjuukt kul att se mig ha rått åter och åter igen!
det kändes så bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0