och så kom HÖLJES


fick i all otur byta bil också, som ni ser på bilderna ovan.. skulle ha åkt volvon som pappa har lagt ner all tid och själ på. men det pajade efter 1 och ett halft varv när pappa skulle köra sitt heat.. men men, så äre. så fick ta syrrans peugot som jag aldrig en suttit bakom ratten i , lära mig hur den gick när jag körde själva tävlingen, hur kul är den på en skala? 0,1 kanske? ;)
men första heatet gick det rätt bra! tills jag kom till halva banan.. blir utkluffad och trycker in hela framändan så kylern pajar och bilen kokar, blev bärgning och ta nya tag.. då blev jag utknuffad riktigt i starten sen så jag lyckades väll att bli 4a iaf.
VILKEN JÄKLA OTURSHELG. men det har varit kul iallafall så det är väll det som räknas! (:

Kommentarer
Postat av: Enander

Är den banan rolig? Har aldrig vart där =P Synd att det inte gick så bra, bara att satsa på nästa =)

2011-08-26 @ 15:30:03
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0