fått mig nytt i garderoben

var som sagt i kd. fick med mig lite grejjer hem och vissa inte.
köpte mig en ganska grymt söt tröja. det jag blev nöjdast med bland alla köp.
så tänkte jag att jag skulle sätta på mig den tröjan. självklart fann jag inte kassen och jag hade tappat bort den,
BRA ISABELL. du lyckas med allt.
.
men har fått mig:
...
- en kort topp
- ett ascoolt linne från carlings med dragkejda där fram.
- tröja, en lite kortare modell.
- den jag tappade bort :&
- lösnaglar.
.
sen shoppade jag lite dagen innan och även dagen efter kd.
...
- svarta höga byxor
- blåa höga byxor
- en gullig topp
- ett linne
- svarta kikklack skor
så lite nytt i garderoben iallafall. känns som jag helt plötsligt bytt stil? men aja, inge fel med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0