sånt man kan klara sig utan.

» när folk har "facebook kompisar". " inte pratar med den i värkliga livet"
» när folk smaskar!!
» att man måste plugga hemma, varför är det skola till och med på fritiden?
» när folk ska härmas, inte ha en egen vilja/omtycke.
» att se folk må dåligt.
» när jag inte får som jag vill..
» att det inte blev någon is på sjön iår.
» att jag hällt saft i tangetbordet. så tangenterna fastnar.
» att ljuga
» när folk gillar allt dom ser på facebook!
» när folk spelar dummare än vad dom egentligen är.
» när folk vill ha uppmärksamhet, putar med rumpan och puchar upp brösten på bilder och släer in dom på fb.
hatar att jag stör mig på sånt, för kan inte hålla mig för att bli irriterad eller sur, syns nog direkt på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0