tjena bakfyllan

utgång med niklas och sten och josefin och håkansson i lördags.
kan ju säga som så att jag mår fortfarande inte bra och det är måndag idag.
på söndag morgon vakande jag hos sten och drog iväg på cross.
kom dit och spydde på crossbanan. sätt i bilen till allt var klart. i runt 3 timmar.
drog till bergvik och åt. fast min aptit var inte den bästa så fick inte i mig ngt.
drog hem mot sunne där vi fick stanna på E45 så jag fick spy uttligare en gång.
så är hemma från skolan idag.
imorn ska vi till stockholm med klassen. "tjiho" -.-
kan inte prata heller, svullen hals till 100.
ska dra till sjukhuset och ta prov iaf de var streptokocker,
blir fint till lucia som är till helga de. skär sig gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0