lång dag med roliga aktiviteter

har varit lite överallt idag ..
först och främst sov jag hemma hos josefin där dom fick hämta mig tidigt på morgonen pga att vi skulle iväg till kroktjärn och köra lite bil!
drog dit och körde typ 2 varv kanske så gick rotern sönder på saaben,
gick övet till volvon där startmorton pajade och gasvajern va kass..
lyckat!
sen drog vi raka vägen till LLA ( Löfbergs Lila Arena ) för att titta på hockey,
medans vi väntade drog vi till stan där jag fick tag på knäskydd och där med ett par nya skoR!
nu har jag precis kommit hem och är helt slut.
blir nog mera bloggning imorgon om jag hinner för ska faktiskt till karlstad imorgon också.

trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0