Tibro

blev med till tibro ändå tillslut.
44 mil i bilfärd.
inte så drygt som jag hade tänkt mig, tiden gick fort när jag roade mig själv medans dom andra fattade NOLL. torrbollar, jag hade ju iallafall kul, inte dåligt såppas.
min serösa sida. Marcus likaså
åkte till en halmn i "hjo" där dom säljde lax. M U M S.
mormor och jag sitter och njuter medans mamma håller sig borta från den "illaluktandde stanken" varför inte ta ett fint kort på mig då? jo men ta två när du ändå håller på, jo tjena .. -.-
Marcus treaa  i första heatet, gôr bra!
sen i A-finalen låg han 5, sen blev han påkörd över foten då han dock miste några placeringar.
men han kom 14plats av 38 st så inte så illa pinkat ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0