lucia tåget 2011



det börjar med att mormor skickar in ett foto och en text om mig till uttagningen av luciatåget 2011.
dom ringer och ber mig komma på en uttagning för att prov sjunga,
jag vägrade för jag ville inte ens gå i ett lucia tåg. aldrig i mitt liv!
men mamma skickade upp mig på morgonen och fick massa samtal från familjen att jag skulle iaf gå dit. jag tvekar och säger emot.
Men jag pallrade mig tillslut upp ur sängen och drar iväg till kulturskolan för att sjunga.
fick ett samtal i tisdags att jag kom med i luciatåget..
hm, jag känner mig inte pigg på det men låter ge det en chans.
detta händer ju lixom inte mer än en gång i mitt liv,
SAM SALA BIM SÅ BLERE SÅ ENDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0