Nu får ni Svaren mina damer och herrar.

Postat av: Gustav

Hur ofta onanerar du i veckan? Eller har du sex med någon blivande kille eller säljer du sex kanske?

 

SVAR:

jaruh Gustav. den frågan kan du ta och svara på själv tycker jag!



Postat av: Julia

Har du någon kille eller n¨gon blivande ?
hur många besökare har du per dag ?

 

SVAR:

Jag har ingen kille nej, någon blivande? nja, man vet aldrig ;)

Oj besökare.. hm.. altså har inte någon stor blogg direkt.

mer eller mindre 70 besökare per dag blire nog inte?! :)



Postat av:

äru oskuld?

 

SVAR:

nej det är jag inte.



Postat av: En Anonym

Hur många har du legat med? Och isånnafall vilka?:)

 

SVAR:

den frågan var ganska jäkla privat så den tänker jag bannimej inte svara på.



Postat av:

1. hur skall en riktig bra vän vara?
2. vad är din dröm?
3. vad ska du söka efter 9:an?
4. vilka bloggar läser du?

 

SVAR:

1. En bra vän ska vara en som finns där för en i vilka lägen det än är. Snäll, omtänksam, förstående, en som kan säga allt till! ;)

2. Min dröm? det är nog inget jag funderat på överhuvudtaget. Men att framtiden blir som man tänkt sig utan problem med varken det ena eller det andra är ju något som skulle kunna vara en dröm?;)

3. Jag funderar på Media på Broby Grafiska. Men har även tänkt lite på Frisör linjen, kan inte riktigt bestämma mig!

4. oj är ingen bloggläsare direkt, länkarna på mig blogg är dom jag läser isf :)




Postat av: aaaaa

1. är du och erik tillsammans?
2.vad vill du bli när du blir stor?
3. hur ska en kille vara?
4.är du oskuld?
5.bh storlek?
6.är josefin din bästa vän ?
7.vad är du mest/minst nöjd med över dej själv?
8.hur ser ditt hus ut? visa bilder.
9.hockeybögar vs epa-bögar?
10. var du fjortis i 7an ?

hejdåå pussipuss

 

SVAR:

1. Nej jag och Erik är INTE tillsammans!!

2. Inga planer för det ännu ;)

3. Snäll, omtänksam , humor , förstående, en man kan prata med allt om, inte blyg.

4. nej jag är inte oskuld

5.80B.

6. Har ingen bästa vän, men hon är defenitift en nära vän! :)

7. inte nöjd med så värst mycket.

8. Mitt hus är rött med vita knutar, mer beöver ni inte veta? haha, bilder va fan?! ;)

9.öhm. vad spelar det för roll?

10. jag kan nog erkänna att jag var lite fjortis i 7an ja, men alla har väll varit i den sitsen?



Postat av: frida

1. hur lång är du?
2. är du i ett förhållande just nu?
3. vilka är dina förebilder?
4. vad föredrar du mest crosen/folkrace?
5. vad är din dröm?

 

SVAR:

1. 174cm  :)

2. nope det är jag inte.

3. oj den var svår. har ingen förebild direkt :$

4. folkracen tror jag :p

5. Min dröm? har inget direkt bra svar till den frågan ;D



Postat av: Zandra

Vad har du för planer efter du nians slut? kommer du bo kvar i Sunne eller kanske flytta någon annan stans? berätta!

 

SVAR:

efter nian har jag funderat på att gå Media, det är nog det jag tror mest på att jag tar. Det finns även i Karldstad och i Sunne, men blir nog kvar i Sunne, tror jag.

Men jag är även inne lite på praktiska här i Sunne som Frisör,halva tiden praktik som frisör och halva tiden att läsa på ämnena. Får se vad det blir och hur betygen ser ut ;) vem vet kanske blir något jag inte ens tänkt på? ;)



Postat av:

1. Vad ska du söka efter 9:an? 
2. Ska du bo kvar i Sunne eller ska du flytta?
3. Varför är du inte med Josefin längre?
4. Vad använder du för smink? Visa gärna.
5. Är du och Erik tillsammans?
6. Vad vill du bli när du blir stor?

 

SVAR:

1. Media eller Frisör tror jag, kolla frågorna ovan ;)

2. Blir nog kvar i Sunne, bror på vad jag väljer för något. kommerj ag in i kd så tänker jag knappaste pendla så då blire nog kd för min del :)

3. Vi tog en liten paus från varandra, kände att det var behövligt.

4. Jag använder ögonskugga och eyelaijner och kajal till ögonbrynen, och självklart mascara. inte mer än så ;) bilder kan du få se i ett annat inlägg!

5. nej det är vi inte!

6. Jag har faktiskt ingenaning, har inte tänkt så längt än ;)



Postat av: Amanda

hur är det med kärleken? har du någon kille eller hur ligger det till? kram :)

 

SVAR: Jag känner att jag lämmnar den frågan tillsvidare, kram! :3



Tack för alla frågor!

är det något mer ni vill fråga är det bara att slänga in en kommentar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0