karlstad bo nästa!

gör mig redo inför flytten, är bara garderoben kvar. känns helt jäkla okej ska ni veta!
fanns finns ju både nackdelar och fördelar med att flytta.
nackdelarna är ju att man åker ifrån de allra närmaste och familjen. även att man måste städa och diska och tvätta osv helt själv. man måste laga mat, 
men fördelarna är ju att man får ta eget ansvar, det är ju egentligen både för och nackdel men .. det känns ändå bra, att man visar att man klarar sig själv! 
man lever på sitt egna sätt, ahh och josefins såklart. men det blir nog inte någon stor bagatell ;)
nej nu ska jag ge mig på alla mina kläder osv, ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp bilder på din lägenhet när ni "piffat" upp den??

p.s fann din blogg på blogg.se hemsida! Din blogg rockar!

Svar: ja det kan vi göra! tack så mycket! ;)
Isabell Nilsson

2012-08-15 @ 22:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0