kladdish

okej måste hålla med om att inlägget nedan lät inte helt bombsäkert på vad det var så det kunde ni ju ha tolka det precis som ni ville. HAHA. nej men maja fyllde i min tatuering på höften. så nu är den svart igen! helt amazing,
för ännu lite mera upplysning så bor faktiskt maja hos mig och josefin nu, ny inflyttad tjej redo för stylist livet!
tänkte lägga in lite bilder och sånt imorn när jag har tid, fick bara en liten stund vid datorn lite snabbt här nu så.. men bättre upptadering kommer det bli framöver.. hoppas jag. kanske drar till uddevalla också btw, så njaej, eller likenäs kanske det blev, ? nej jag är förvirrad. får ringa hem till sunne och kolla läget. nej men skitkladdat med detta onödiga inlägget. HAHA,  helt värdelöst ju? OKEJ ISABELLL VI HAR HÖRT DET. jo jag vet. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0