dålig tillit på folk ja

jaru. vet inte men jag lär ju att vara rätt så deprimerad eller någonting. just nu är livet bara piss. jag har ingen tillit på någon längre! då lär d eha gått för långt. till och med de närmsta känns de som de inte går att lita på. eller ja, lita och lita... men jag förstår mig inte heller på hur folk tänker oftast. Men va fan gör väll de? nobody cares....
har tänkt mig själv att snart bli lebb också pga alla jäävla killar som finns därute.. hatar tjejer också för den delen. (fast håller mig till killar i vilket fall, dom är inte lika falska och otacksamma som vi tjejer)... ah vet inte ens varför jag skriver det här men, lär skriva av mig öite känns det som på någon vis. om det hjälper tror jag ju dock inte men...
can someone give me a hand and a shoulder to cry on maybe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0