FREDAG

tjiiihoo, fredag! även fast jag redan är ledig ifrån skolan pga halsfluss
så är jag även glad för det är helg,
för vet ni vad? idag är det fix av isbilarna här hemma och imorgon så bär det av till oleby för isåking!
som jag har längtat, älskar nästan mer att åka på is än att tävla på asfalten. 
Precis kommit hem ifrån Sunne nu, varit och ätit mat hos farmor å farfar med pappa och gjort lite ärenden åså.
nu ska jag bara vänta på att pappa ska vakna så är det garage dags sen. 
just nu kan inget stoppa mig. skiter i om folk är dumma i huvet, det ska inte gå ut över mitt humör.
så vill bara peka fingret åt alla er idioter där ute. ta ur fingrarna ur röven och gör något med erat liv ist, peace :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0