onödigt inlägg



rubriken säger allt. men vill bara få skriva ur mig ibland...
jag hatar att vara tonåring. kan man inte bara få vara liten för alltid? stanna i åldern då man fick bli omhändetagen av sina föräldrar, dom klädde en, gjorde mat åt en, man behövde inte tänka på något.. speciellt inte killar, man tänkte aldrig på hur man såg ut. Det är nog ett ganska stort problem i dagens samhälle. Alla har en ideal bild man ska sträva efter, en romans som bara går i kras och massa beskymmer...
förstår inte ens varför man ska behöva vara så envis med allting. Om man tänker sig i min situation då..
jag sträver ganska mycket för hur jag ska se ut, tänker ganska konstant på de, mår även dåligt över de.. eftersom de inte når upp till "mina egn krav". Och det är ganska sjukt egentligen när man tänker efter. Jag är inte nöjd med mig själv, fast de tycker jag att man ska vara trots vad!
Och killar är ju bara problem... När man väl finner en kille man vill vara med, ja antingen så händer det något fjantigt emellan, de blir onödigt bråk och man pratar aldrig mera med varandra igen.. man blir bara ledsen och samtidigt ganska förvirrad, vilket händer om och om igen. Sen om man skulle ha råkat "ha varit med någon"... ja då blir man kallad för både de ena och de andra. blir stämplad för något någon annan äcklig jävla person hittat på som har brist på liv, bara vill förstöra för andra..
vill bara kunna vara glad igen och kanske kunna vara stolt över att vara mig själv.. men de lär ju aldrig bli så.. livet har sina sina motgångar. ger fingret åt de. ETT STORT JÄVLA FINGER. nej godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0