tatuerare?

dessa skisser har jag gjort till min syster och hennes kille emil. den första är till emil som ska sitta på hans höft och den korset är till hannah som ska sitta vid handleden. fick förfrågan om att göra skisser till dom eftersom de skulle tatuera sig, så jag tog chansen och provade på. har faktiskt alltid velat att kunna tatuera och sånt. eftersom jag kan rita lite någerlunda okej... hm.. aja kanske beställer hem en tatueringspenna och provar på.
vi får se hur det blir! någon som skulle våga sig till att vara försökskaniner är det bara att höra av sig. haha ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia-FIEM

SJUUUUUKT SNYGGT! :D

2012-03-08 @ 16:56:21
URL: http://fiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0