gymnasie valet för mig tro?

Val
1.
Sökt program / Profil: HVFRI, Hantverksprogrammet Frisör
Önskemål om inriktning / Profil:
Ort/Utb. anordnare: Karlstad
Önskemål om skola: Nobelgymnasiet
Ändra kursval
Ta bort val
Flytta val nedåt
Val
2.
Sökt program / Profil: BFFRI0L-KPG80, Barn- och fritidsprogrammet - LÄRLING
Önskemål om inriktning / Profil: BFFRI0L, Fritid och hälsa/ lärling
Ort/Utb. anordnare: Karlstad
Önskemål om skola: Karlstads Praktiska Gymnasium
Ändra kursval
Ta bort val
Flytta val uppåt
Flytta val nedåt
Val
3.
Sökt program / Profil: BF, Barn- och fritidsprogrammet
Önskemål om inriktning / Profil: BFFRI, Fritid och hälsa
Ort/Utb. anordnare: Torsby
Önskemål om skola: Stjerneskolan
Ändra kursval
Ta bort val
Flytta val uppåt
Flytta val nedåt
Val
4.
Sökt program / Profil: HVFRI0L-SPG66, Hantverksprogrammet Frisör - LÄRLING
Önskemål om inriktning / Profil: HVFRI0L, Frisör/ lärling
Ort/Utb. anordnare: Sunne
Önskemål om skola: Sunne Praktiska Gymnasium
Ändra kursval
Ta bort val
Flytta val uppåt


åh jag har ju ingenaning om vad jag vill.
har varit sugen på såå många linjer, men ångrar mig lika fort som jag byter underkläder ungefär.
så jäkla svårt att veta redan i 9an vad man vill göra när man blir äldre. ganska sjukt om ni frågar mig.
det är nog många som vet va dom vill, men för dom som inte har någon aning. COME AN! -.-
aja, blir nog någotliknande jag söker till. men först och främst saker i karlstad. ska ha en lägenhet där, jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0