my own style.

- ett par vita converse skor.. det är ett måste om du frågar mig. kör på låga converse skor på sommarn. och denna vinter har jag till och med haft ett par höga eftersom de inte varit så kallt och mycket snö.
enkelt och passar till precis vad som helst!  allt från leggins till asgrymma klänningar. allt!
gillar även att blanda stilen lite, kan va lite av en "kill-tjej" i klädsen. ha tre par jackor att välja emellan på morgonen, en mer lite street stil, som det här. och en lite mer vanlig turkos jacka, och en kortare vit billabong. så tar som sagt det jag känner för. tänker inte på hur det passar och så. eller det är ju klart.. har jag på mig stora kläder som tex byxor. slänger jag ju inte på mig den största jackan jag har osv. men ja... gillar som sagt mixa!
- har även ett par korta toppar att mixa med. från lång ärmade till linnen. extremt snyggt till höga jeans! så det brukar jag klämma till med ibland ;)
- nu när jag nämde de höga jeansen var jag självklart tvungen att ta upp dom också. haha!
har 4 par sånna och det är de goaste och bekvämaste byxorna jag har! passar till allt!
men självklart har jag inte bara svarta men. har 2 svarta och ett par "gröna" och ett par jeans färgade.
så här går det mixa med alla sorters tröjor och tunikor ska ni veta! ;)
- ett par örhängen till är aldrig fel, speciellt fjädrar eller kors örhängen. så här hade två flugor i en smäll! ha-ha!
,
nu har jag dock inte mera tid att lägga ner mig på detta. men hoppas du fick lite tips och inspo.
kan lägga in lite mera av just sådant så får vi se hur länge jag orkar med det.
har lovat att visa vad jag använder för smink osv. så det kommer också innom kort.
hare bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0