ger fingret åt er.

att sprida rykten hit och dit.. hur har man ens samvete till att göra det? seriöst... och om man sprider rykten som är extremt jävla falska om sig själv, vad har man för jävla liv då? inget vidare kul ett iaf. det är en sak om ni pratar om er själva, gör't! det drabbar inte mig, tycker bara ni är patetiska.
men sen är det en helt annan sak att dra in mig i era jävla rykten också. söker ni uppmärksamhet eller vad är det frågan om? shit.
det är riktigt jävla dålig. jäkla idioter.
.
det värsta är ju att alla tror ju på ryktena också, och det är ju direkt inga grejjer som man bara kan typ : äsh, skitsamma.  utan det är ju rätt seriösa grejjer. snart blir jag väll anklagad för både det ena och det andra
.
.
åååååååååååååååååh, skaffa er ett liv. och sluta förstöra mitt pojkar.
.
förlåt läsare.. men ah. måste få skriva ur mig ett och annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0