söndag

560222_345108208887576_284307991634265_834553_370239087_n_large
idag hare varit en riktigt "fix" dag hela dagen.
-har köpt en till saab som reservbil till folkracen, som jag skruvat ur grejer på.
-sen har jag dollat med folkracebilen.
-städat mitt rum.
-försökt göra så gott jag kan på allt jag ligger efter med i skolan.
- snart blir det till att färga bort den heemska färgen i mitt hår.
gött och fått allt de dära gjort, för nån gång måste ju det göras också ;)
och från det ena till det andra, nu får man då inte missa big brother finalen ikväll.
HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA.. eller nej, hejar förästen inte på någon .. tror jag.
eller isånnafall är hanna j en värdig vinnare, eller amandus, bar för han är snygg elelr ngt.
jävla barnsliga annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0