back home

 
sitter just nu i min lägenhet i karlstad. känns så där att lämna det snart. ska börja flytta in i den nya lägenheten i stan imorgon. lämna min första lägenhet, alla minnen som skapades här , alla skratt..
men nu blir det lägenhet nummer 2, menar inte att jag inte kommer trivas där, för det vet jag att jag kommer! 
bra läge, fräsh och ny renoverad lägenhet på högsta våningen ut över stora toget, i shoppingcentret. gissa hur mycket tid och pengar jag komemr lägga ner mig på i butikerna? haha, ohshit.
därför har nu josefin koll på min ekonomi. han har en plombok med mina pengar i som jag INTE får röra. hon har gömt dom någonstans så jag inte kommer åt dom. annars köper jag kläder osv ist för mat. not good ;)
nu ska jag sova, kom hem halv 8 imorse och sov till 9. mycket sömn? neeu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0