HÖRD JA SHOPPING

ja det är klart du gjorde. jag och yoshi ( ja när jag skriver yoshi så menar jag faktiskt josefin, så alla är med på det (; ) jo ... vi har varit på stan en sväng och shoppat! fick bli en grön ursnygg jacka och plus en tröja till det, lite underkläder och body krämer osv :) känns så skönt efter man har varit iväg på en shoppingrunda med bästisen och bära alla påsar och hör hur pengarna bara klirrar till i någon annans inkomst. alltid lika roligt, alltid lika roligt med något nytt att slänga på sig! :)
en sista sak.... jag och yoshi spenderar även nätterna tillsammans för att spela in när vi sover. HAHA, så jäkla kul! vi pratar faktiskt med varandra om ganska verkliga saker och vi svarar ärligt ska ni veta! så detta måste vi följa. haha, så jäkla spännande! nej god natt. nu ska vi se vad inspelingen bjuder på ikväll ;) mohaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0