långa nätter



ständig saknad, ständig längtan. förstår seriöst inte hur jag kunde vara så jävla korkad? livet betår av en viktig sak, och det är närhet och trygghet. jag kände mig riktigt trygg med dig, jag ville spendera livet med dig. världens goaste och finaste grabb. och jag miste chansen. att gå runt och sakna dig och längta efter dig känns egentllgen bara knepigt. du förtjänar inte mig och jag förtjänar inte dig. så svårt är de.
önskar bara jag någon gång kan ta saker och ting mer allvarligt. den va en hemsk natt, grät och var förtvivlad. men vem har jag att skylla på mer än mig själv? nej ingen. kan inte någon bara hjälpa mig att komma ifrån allt detta. ett skott i pannan skulle göra susen. ( om vi inte skulle ta allt här allvarligt så kan ni gärna få ta en vattenpistol eller ngt dyligt )
fäller ganska många tårar som sakna får rinna ner på kinden och sakta droppa ner på kudden. Djudet att öeta efter luft och bara vilja att du ska vara här Godnatt på fen här skiten. Orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0