några punkter om mig

  • jag är allergisk mot mjöl, glutenallergiker
  • jag är barn nr 3 i syscon skalan
  • jag har världens bästa föräldrar!
  • jag trivs extremt mycket i karlstad
  • jag har inte lätt för att falla för någon kille, men har jag gjort det, så har jag det verkligen!
  • jag är egentligen blondin
  • vill ha läppförstorning i överläppen, lite iaf
  • som liten hållde jag på med sporter hela dagarna
  • alla i min familj är en motorsport-intresserade, förutom mamma.
  • jag tycker inte om värmländska, även fast jag pratar det utan att vara medveten om det.
  • tycker mindre om NO-ämnen
  • tatueringar är så äckligt jäääkla snyggt på killar. det är nästan ett måste!
  • jag vill ha hål i tungan
  • har världens bästa vänner.
  • jag är en ganska glad och spontan tjej
  • min kläd stil är lite blandad. kan ha på mig nästan alltmöjligt, fast inte vad som helst dock.
  • jag hatar att läsa bloggar som är rätt oseriösa. typ som att man inte ens tänker ut  hur man ska skriva så det blir bara :  asåååååååååååååååå guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud.  . SUNNE IK ÄÄÄÄÄGER. hatar ens ordet äger dessutom. aja. stör mig på nästan allt.
  • har ingen förebild. förutom min pappa.
  • vill jobba inom style industin när jag blir äldre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0