Sola och shopping!



dagen idag bestod av sminka, sola och shoppa. ingen fel kombination!
fick mig en tröja från carling och ett par svarta jeans. simpelt och funkar till allt!
Nu mot kvällningen gick vi till solariumet för en 30minutare. maja, moa och josefin och jag. det var ju riktigt skönt att sola. men nu efteråt.. mja vad ska man säga? Jo jag ser ut som en kräfta. fyfan! riktigt riktigt riktigt röd är jag. får hoppas att det går över till brun imorgon, annars blir jag hemma från skolan och gömmer mig i lägenheten tills de försvinner. och josefin peppar mig med att as garva åt mig. känns bra!
nej nu blir det en kaffekopp och serie tittande.
peace sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0