svar på frågestunden

sååådär, då avslutar jag frågestunden. nu svaarreen! :)
 
  • the star kid Om:
         we are never getting back together?
 
         -svar: ehm ? jaru... jo men självklart?! :d 
 
 
  • Anna Om:
     
    Hej! skulle inte du kunna slänga in ett videoinlägg? :)

    - svar : nej tyvärr, sånt är inget för mig om jag ska vara ärlig ;)
     
     
  • mjaaaoou Om:
    1.Hur är det mellan dig och Robin? Är ni inte ett par längre? 
    2. Vad är dina hobbys? 
    3. Hur gör du för att ditt hår håller sig i ett bra skick? 
    4. Några tips om hur man ska komma igång och blogga? 
    kram :)

    - svar:
    1. jag och robin är inte tilsammans längre, uppstod lite grejjer. 
    2. mina hobbys är nog för det mesta motorsporten. det går det inte att tröttna på ;) och annars är det mera smink och sånt dära likasom linjen jag går. oh självklart att umgås med de närmaste käraste :)
    3. Jaru.. bra fråga ;) vet inte om mitt hår är i ett bra skick direkt men. jag har lite knep iallafall :) som tex inte kamma håret när det är blött.. använder hårinpacknigar och sover oftaste med fläta så det inte sliter på håret när man sover, och inga metallsnoddar! :)
    4. Just att blogga är inte direkt min största intresse sak, så den frågan tror jag att jag passar. kan inte ens komma på något själv att blogga om ibland så,
     kram :)
     
     
     
  • Elin Om:
    Vilcken affärhar du och Josefin köpt era mössor som är vit och grå? 
    Hur mycket kosta dom styck? 
    Hur många seriösa förhållande har du haft?

    -svar: Mössorna som vi har är löpta på Carlings. finns i många olika färger, 99kr :)
    hm... seriösa förhållanden... det är kanske två , trooooor ja ;) haha!
     
     
  • DVD! Om:
    Skulle du kunna fest knulla, har du gjort de? 
    Gillar du hårt sex?

    -svar: altså den frågan var ju väldigt privat. 
     
     
     
  • 1. hur ska en kille vara? 
    2. va är ditt favorit djur? mat? 
    3. vad tycker du om mig? 
    4. är det kul och bo med mig, hur här läget med det? 
    5. va vill du göra när du gått ur gymnasiet? drömmar osv???? 
    6. får får lamm? 
    7. gillar du makrill? hur är konstitensen på makrill 
    8. va är det bästa med mig 
    9. använder du strumpor?
    -svar: 
    1. omtänksam, visa intresse, gärna snygg, humor, tål skämt, ha stil, kämma bort mig lite,  bruna ögon är inget måste.. men de ögonen kan man inte släppa sig ifrån! ah typ ;)
    2. har inget favorit djur, det är ju taskigt mot alla andra djuren!! och mat, nej inte de heller! ;)
    3. tycker du är en riktig sötfis
    4. det har ju sina nackdelar, nej men jo det är alltid kul även om vi blir irriterade och bittra! 
    5. jag vill antingen fortsätta inom stylist.. fast drömmen är att få hålla på med motorsporten bara , och käna på det, resa jorden runt och inte jobba ALLS! :D
    6. ja  får får lamm! vi har ju gått igenom det här
    7. makrill är inte det bästa jag vet men  dig med lite smör på vore inte fel det heller
    8. att.... jaru.... komemr inte på något.. MOHAHAHHHAHAA
    9. nej, HATAR STRUMPOR
     
     
  • Han Om:
    Vilka trosor tycker du är skönast ?

    -svar: haha, jaru. sting :) om ni nu vill veta
     
     
     
  • Eila Om:
    Hej, tänkte bara fråga, hur kommer ni runt ekonomiskt med lägenhet o allt? Planerar att flytta i somma, men inga bra ideer om hur ja skulle kunna klara mig! speciellt inte på sommarennär ja inte får studiebidrag :)

    -svar: Hej Eila! jo vi får ju inackoderingsbidrag, 1700:- imånaden, sen så får morsaan lägga till över tusenlappen i månaden okså till hjälpen, lika så för josefin. Men det finns ju billigare längeheter än den vi har, för våran liggen på 6500 imånaden och en trea. men skulle man ha en tvåa tex så ligger ju den på runt 4000. så delar du den men en så blir det inte så mycket utgifter. och sen så får vi ju studiebidraget + 500 kr som vi får. det får vi och köpa grejjer för under månadens gång, men det går inte åt så mycket pengar just till mat måste jag säga, går mer åt kläder och annat :) 
    Men att flytta var nog det bästa jag gjort. så himmla skönt att bo med de nära och få ta eget ansvar :)
     
     
  • hmhm Om:
    1. duvet denna corri moschini? visst är hon bästerst och kingerst och snyggerst och allt???? ahahaha att ja ens frågar, svaret är ju självklart 
    2. hur mycke poäng behövde du för att komma in på stylist-linjen?
     
    -svar: ja jag menar det, svaret är ju självklart nej :) haha, goding!
    jag hade 205 poäng, oh tror ungefär att det var 170 poäng eller ngt sånt, om inte mindre ändå ;)
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0