sweet nothing

igår.. jaru.. igår... skolan... gå på stan och leta efter modetrender efter det fortsätte vi och kolla efter kläder jag och josefin och isabelle och nicole... inga fynd igår fock men varför måste man alltid köpa? nej det måste man inte. fast man gärna skulle vilja! hihi, nej men efter det skulle jag ha utvecklingssamtal.. aammagahd. nej men det gick väll bra! mentorn var stolt ver mig för jag läst ut en bok för första gången i mitt liv, snart 17 år och aldrig läst ut en bok, det är ganska klyfigt gjort ändå. sa även att jag kanske behöver hjälp med engelskan, nej men neeeeej! det duger väll med svengelska? hälften förstår man ju iallafall! :D aja, haha. skriver enbart lite onödig information, för vad annars ska man göra när den fyrkantiga tjockteven iskolan rullar en film. inte se å den iallafall.. då somnar jag på en gång, FÖR JAG GLÖMDE MIN REDBULL HEMMA I LÄGENHETEN,  blir arg på mig själv ibland altså. 
haha, okej ,rolig info. men nu typ.... vet ni?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0