things i hate,

hata är ju ett starkt ord. men saker jag gillar ganska mycket mindre... det kommer här!
 
- som tex när folk smaskar, tuggar med öppen mun. då blir jag äcklad och kan inte äta.
- när folk inte är sig själva, utan försöker vara någon annan
- folk som ska härma och tycka likadant, i precis allting!
- när jag inte får som jag vill
- P12or som sitter och är inne på skype och sådana saker. 
- när folk inte visar respekt. tänker på sig själva
- pratar med folk man inte känner genom fb osv, tror man är best friends.
aldrig pratar i irl utan via internet eller sms. haha, rätt patetiskt.
- folk som aldrig växer upp. fortfarande i samma fotsteg som i förskolan.
 
Panik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0