kocken isabell is on tha rooad

idag är det jag som fick ryck att göra mat till de kommande matcherna ikväll,
så just nu håller jag på med att göra allt iordning, blir:
- sallad, dillsås, ugnsbakad lax och klyftpotatis.
efterrätt blir en påse chips och därefter ostbågar, måste medge att efterrätten var svårtast!
passande bild! :D eller?. har ngt med mat att göra iaf. FÅR DUGA!
fick även en kommentar om mitt senast inlägg som jag tänkte svara på.

anonym om är ja senil eller?! :o:
Är du ihop med Sten-Åke? :)

SVAR: nej det är jag inte, det var ett tag sedan vi gjorde slut. men vi umgicks efter vi gjort slut, osv.
-så de blev att vi köpte julklappar åt varandra :) så där är svaret på de.

Kommentarer
Postat av: Felicia&Emma

Hejsan sötnos! Fin blogg du har! Klicka dig gärna in på våran blogg och ställ en fråga i frågestunden. Puss! / felicia&emma <3

2012-01-05 @ 20:17:20
URL: http://fiem.blogg.se/
Postat av: D ♥

Men gud så fin header du har sötan!

kram

2012-01-06 @ 10:55:36
URL: http://diollagakima.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0